Android

23 marca, 2012 w kategoriach: Grafika 2D, Adobe Photoshop, Inne

3,510 2
Dane:
  • Czas pracy: 1h
  • Poziom: Zaawansowany
Opis:

W tym tutku pokaże wam jak zrobić Logo 3d poplarnego Androida ;]

Pokaż/Ukryj wszystko

Ok kolor którego będziemy używać to: #97c03d
Na nowej warstwie tworzymy pierwszy kształt [1] za pomocą PEN TOOLa i zaznaczoną pierwszą ikonką czyli SHAPE LAYERS,
Nie zmieniając nic tworzymy kolejne kształty [2] , [3] i [4]
Alt A


Wydawnictwo Strefa Kursów

Otwieramy panel 3D czyli WINDOW>>3D
W tym momencie kopiujemy sobie nasze elementy nr 3 i 4 [CTRL+J]
Pamiętając aby ustawienie naszych warstw wyglądało następująco:
od góry
– Korpus
– Głowa
– Ręce
– Nogi

Ok zaznaczamy warstwę głowa i z panelu 3D wybieramy 3D REPOUSSE OBJECT
tą samą czynność powtarzamy na wszystkich warstwach z tymi samymi ustawieniami
Alt B

Plus dodatkowo warstwę z nogą i ręką pozycjonujemy po przeciwnej stronie [aby były na tej samej wysokości podczas przesuwania obiektu przytrzymaj SHIFT]
w tej chwili powinno to wyglądać tak : Alt C

Ahh zapominałem o utworzeniu warstwy z antenką ;] w ten sam sposób jak wszystkie warstwy.

Zabieramy się za spłaszczenie warstw, jako że nie da się więcej niż dwóch na raz trzeba to robić po kolei czyli:
Zaznaczamy głowę i korpus i z menu 3D>>MERGE 3D LAYERS
i tak po kolei czyli teraz tą warstwę z kolejną czyli ręka potem druga ręka itp… aż dojdziemy do momentu gdy będzie tylko jedna warstwa z całym Andkiem.

Tutaj mała uwaga nie panikujcie jeżeli warstwy nagle zaczną „wariować” zaraz wszystko poustawiamy.

oto efekt po tym kroku
Alt F

OK za pomocą narzędzia MESH SLIDE TOOL ustawiamy nasze poszczególne kształty tak aby jeżeli użyjemy OBJECT ROTATE TOOL wszystkie elementy pasował ze sobą i nie były w rozsypce korzystajcie z dodatkowych opcji narzędzi 3D MESH

Ja ustawiłem Andka w ten sposób i dodatkowo dla ułatwienia pracy zmieniłem odpowiednio nazwy warstw
Alt G

Dla każdego elementu po kolei wybieramy następujące ustawienia
Kolor: #97c03d
Gloss: 75
Shine: 90
Alt H

i ustawienia oświetlenia
Alt I

Ok przechodzimy do kształtu głowa na naszym panelu 3d i wybieramy SHAPE 1 EXTRUSION MATERIAL następnie w tą małą ikonkę i NEW TEXTURE tworzymy texturę o rozmiarach 600X600 px a następnie otwieramy ja i tworzymy takie oto oczka ;] kolejnym krokiem bedzie odpowiednie ustawienie ich czyli kilkamy ponownie w tą samą ikonę lecz wybieramy EDIT PROPERTIES i ustawiamy tak jak na screenie lub jeżeli coś nie bedzie wam pasowało skorygujcie odpowiednio
Alt J

Klikamy na naszą scenę i wybieramy pod menu QUALITY>> RAY TRACED FINAL
czekamy aż się wszystko ładnie wyrenderuje dodajemy tło
TADAMMM…. Alt FInał

Pokaż/Ukryj wszystko

Tutorial się podobał? Podziel się z innymi:

Dyskusja (2 wypowiedzi)

Dodaj odpowiedź

Dodaj komentarz