Forum graficzne g4u - inny wymiar grafiki... Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja  Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
StikerPhotos
Autor Wiadomość
stiker
User



Wiek: 27
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 252
Skąd: 1946
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 28/33
 84%
Wysłany: 2008-07-29, 18:14   StikerPhotos

Witam i o zdrowie pytam ;)
Fotografie bez retuszu i photoshopowania :D
Moja galeria z czasem upload:


-W drodze, freeway, deszcz i dzwiek silnika...
-Razem razniej.
-Porsche, unikat w obiektywie.
-Jakas morda :P (nie moja)
-zaba macro.

Edit:

-Kamienica
-Dobermanka
-Garbik
 
 
DIN8
User



Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 26
Skąd: wziac pieniadze?
Poziom: 3
HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2008-07-30, 09:48   

fajne fotki, szkoda ze czarno-biale, nr1 najlepiej
 
 
Fuji
Administrator



Wiek: 36
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1633
Skąd: Manhattan.
Poziom: 34
HP: 96/3226
 3%
MP: 1540/1540
 100%
EXP: 21/124
 16%
Wysłany: 2008-07-30, 10:55   

Garbi super.Kiedys bardzo mi sie podobaly te autka.Chcialem miec takiego ^^
 
 
stiker
User



Wiek: 27
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 252
Skąd: 1946
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 28/33
 84%
Wysłany: 2008-07-30, 20:40   

Ajj garbusik super ;) Moja pasja.

[ Dodano: 2008-07-30, 21:42 ]
-Waskotorowka.
-Jeziorko.
-Dzieciaczek Color.
-Szatnia obowiazkowa Platna 2 zl.
-Jak gleba to konkret.

[ Dodano: 2008-08-02, 17:14 ]
-Z serii autoportretow :D

[ Dodano: 2008-08-04, 21:34 ]
-Kulki dwie.
 
 
Kubus
User



Wiek: 24
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 453
Skąd: brac na wodke ?
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 36/49
 73%
Wysłany: 2008-08-04, 23:11   

Mi sie ta z garbusme podoba bardzo:D a jaki masz aparat ile mgpx?
 
 
Alienkus
User
Spam ProMaker



Szmal: 1000g4u
Wiek: 26
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 1196
Skąd: Szczecin
Poziom: 30
HP: 46/2333
 2%
MP: 1114/1114
 100%
EXP: 15/99
 15%
Wysłany: 2008-08-05, 00:11   

bardzo ostre zdjecia. widac profesjonalny sprzecik :) tylko zabka malo ostra wyszla :D ale dobra. wiekszosc w b&w ale i tak mi ise podoba. porshe najlepiej skontrastowane etc
 
 
stiker
User



Wiek: 27
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 252
Skąd: 1946
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 28/33
 84%
Wysłany: 2008-08-05, 00:19   

10.2 mgpx ale to nie ma znaczenia wielkiego, mam sony a200 ;) Amatorska lustrzanka.

[ Dodano: 2008-08-19, 23:13 ]

Z okna, noca.

[ Dodano: 2008-08-20, 23:42 ]

Na szerokosci :D
 
 
BronxeR
User



Wiek: 28
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 84
Skąd: Nie wiem
Poziom: 8
HP: 0/159
 0%
MP: 76/76
 100%
EXP: 3/19
 15%
Wysłany: 2008-08-20, 23:52   

No no musze przyznac ze ci to idzie wszystkie foty fajne szczegolnie spodobala mi sie ostatnia

pozdrawiam
 
 
Ian
User



Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 128
Skąd: to wiesz?
Poziom: 10
HP: 0/230
 0%
MP: 110/110
 100%
EXP: 8/22
 36%
Wysłany: 2008-08-21, 00:05   

Bardzo ladne zdjecia, tylko niektore sie nie wczytuja,
 
 
stiker
User



Wiek: 27
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 252
Skąd: 1946
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 28/33
 84%
Wysłany: 2008-08-21, 00:14   

Pewno serwer zamula ;]
 
 
byCinek
User
www.byCinek.yoyo.pl



Szmal: 3000g4u
Wiek: 109
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 931
Skąd: DolnySlask
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 14/83
 16%
Wysłany: 2008-08-21, 00:47   

eleganckie zdjecia, ludzie co wy tak narzekacie na B&W wlasnie o to chodzi ze dzieki temu zdjeci nabieraja jakby lat, wszystko wydaje sie bardziej wyrazne, ma klima i charakter.

nie wszystkie zdjecia moglem zobaczyc, stosujesz jakies filtry ?
 
 
crystaL
User



Szmal: 5000g4u
Wiek: 26
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 804
Poziom: 25
HP: 14/1490
 1%
MP: 711/711
 100%
EXP: 38/73
 52%
Wysłany: 2008-08-21, 11:54   

w tym 1 fajnie "przeciagles" swiatla samochodu :) bardzo ladne :)
 
 
stiker
User



Wiek: 27
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 252
Skąd: 1946
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 28/33
 84%
Wysłany: 2008-08-21, 21:19   

Nie stosuje filtrow, i nie przerabiam tych fotek w photoshopie, staram sie zachowac oryginalnosc pod kazdym wzgledem i wykozystywac mozliwosci aparatu, jedyne co zmienialem w fotkach to B&W :) po zd ro ;d
 
 
mlody_12
User



Wiek: 24
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 289
Skąd: Lencze
Poziom: 15
HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 32/35
 91%
Wysłany: 2008-09-23, 18:35   

ladne ujecia:) podoba mi sie ze nie przerabiasz ich w PS'ie poza B&W. Jedyne co mi sie nie podoba to... ze dlugo sie laduja xD czekam na nastepne ;)
 
 
stiker
User



Wiek: 27
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 252
Skąd: 1946
Poziom: 14
HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 28/33
 84%
Wysłany: 2008-10-15, 12:54   


- Daj dzieciakowi pisaki :P



- Z serii autoportretow YNOS? :D



- z zycia wziete.


- Za duzo piwa?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum